Take the Risks and We Shall Conquer

Sometimes I think i'm not being true to myself, bear in mind, that you can't actually see through the real me....my heart within....filled with the source of secrecy. The heart of a mankind which protrude from the body itself....The Art!

Play it, as it may be how my heart felt for the day

Google

Wednesday, May 25, 2005

他喜欢的是你

Cantonese.......pls
为何力求完美 仍然被人嫌弃 即使花过无穷力气但你挥挥手 不必喘气 就已得到他 没半点反击余地 如能共谐连理 闲言我也没理 只想得到 情人包庇 但我偏心的却待你偏心 竟选结果 犹豫内定 怎去共你比

就算不甘心输给你 都不得不下台 他喜欢的是你如何尽情落力 来学你 仍没法扭转他的心理 看得起就算 花一生饰演你 演得多么细腻 无人伴我入戏 他想拥抱的是你 危难时就算抛开我 也会为你展开两臂

为何别人能够 为何我却没有 天资不够如何补救 若我也似你 会扮作天真 也许有天 会得到他 几秒著紧

就算不甘心输给你 都不得不下台 他喜欢的是你如何尽情落力 来学你 仍没法扭转他的心理 看得起 就算花一生饰演你 演得多么细腻 无人伴我入戏 他想拥抱的是你 连夜排练过的好戏 却留待你演出结尾

0 Comments:

Post a Comment

<< Home